Jönköping

Kom hem vid tolv tiden och mötte upp Mormor för en fika på stan! Och nu är jag hemma.. var precis med om en helt sjuk märklig sak när jag och mormor parkerade utanför vårt hus! Det låg en katt och solade som var lik mammas katt! Mormor frågade om det var Jesper (mammas katt) Nej svarar jag. Men sen går han fram till mig och mormor bara : Jo Lovisa detta måste ju vara Jesper! haha jag känner fan inte igen han, han känns hur stor som helt o pälsen är helt lurvig.. Inte alls som Jesper! Han går fram till dörren och vill in? Jag börjar ju få lite smått panik på tanken att det kanske är Jesper som vi haft i mer än 10 år och jag tror inte det är han?? Ringer upp mamma o frågar om det finns en likadan katt i området men nej hon säger att det självklart är jesper! Går fram till han o lyfter upp han men tycker han är as äcklig o släpper han :( stackarn! Kollar efter ett märke han har på sin läpp som han fick som kattunge! Fläcken är DÄÄÄR!! FYfan kände inte igen min egna lilla katt :( Måste ju vara för vi har lilla Sune hemma i skåne som jag tyckte att Jesper var helt ENORM.. Borde kanske komma hem oftare ha ha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0