Inspo


Kommentarer
Postat av: johanna

Nja jag har väl inte kommit in i det riktigt än så det känns lite tufft. Längtar typ hem hela tiden. Ja jo men så fort lägenheten blir om målad nu och jag kommer igång med jobbet så kommer det nog kännas lite bättre. Men som sagt det är inte som hemma ! Men hur känner du nu ? Känns det som "hemma" för dig nu ?! :)puss sötan!

2011-09-09 @ 09:10:29
URL: http://johannaholmer.devote.se
Postat av: johanna

Ja men de är typ så jag känner. Jag vill typ inte gör något, orkar inte änns gå och kolla på stan utan vill bara ligga här hemma och gråta! Känner sig så ensam verkligen! Men va skönt att höra att du känner att du trivs nu ! Alla typ säger de att man måste ge de minst ett halv år, fy fan det är ju sjukt länge !!! Haha! Men jag får se de positiva att jag lär mig av detta och om ett år flyttar jag nog hem igen ;) Tack för du delade med dig om hur du har kännt, kan behövas höra från någon som vart med om samma! Puss

2011-09-09 @ 11:07:56
URL: http://johannaholmer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0