We found love

Jag är tillbaka efter ett litet uppehåll av personliga skäl! Allt förändrades över en dag och just nu står jag vid ett vägskäl i livet ! Just nu är det framtiden som får bestämma..

Åkte in till Malmö i förmiddags och mötte upp min fina vän Paula för lite shopping. Lite fick jag med mig hem som jag kanske visar upp vid ett senare tillfälle! Ska snart ställa mig och laga lite middag, jag hade tänkt fira att jag är ledig i två dagar haha! det får bli en god pepparbiff med tillbehör idag. Mummsens :) Hoppas allt är strålade med er?






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min ängel. Älskar dig :D



Allt kommer bli bra <3

2011-10-06 @ 21:47:22
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0