Upptagen tjej

Förlåååt mig för dålig uppdatering under helgen! Har haft fullt upp med att leva. I Lördags var vi på en jätte trevlig förfest med massor av fina tjejer & killar! Kvällen avslutades på Sliver med ännu fler välkända och efterlängtade ansikten! Lyckad kväll

Igår lunchade jag med mormor och gick på A6 en stund, efter det körde hon hem mig och jag deckade i soffan någon timme innan det var dags för middag hos farmor & farfar! Mysmåndag helt enkelt.

Om några timmar rullar mitt tåg mot söder igen och jag ska hoppa på att jobba 22-08. Semestern är över ;)




Visst har mitt hår växt som bara den? Ska jag låta det växa mer eller klippa Page igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0