Hemma

Hemma efter en regning shopping runda med R, Skulle hjälpa honom att hitta skor o kläder och det slutade med att hana fick en helt ny stil haha! Låg ett efterlängtat paket i brevlådan nu från Nagelvaruhuset!

Beställde nya penslar så jag kan bygga mina naglar vilket jag inte haft på ett tag nu! Sen det lila glittret jag beställde blev jag super nöjd med! Super fin nyans! Perfekt nu till Hösten och vintern. Nu ska jag mysa med kissen innan det är dags för att kila till jobbet! Ha en mysig onsdagskväll fina ni!


Kommentarer
Postat av: Hubba Bubba !

opererat läpparna ??? lägg av med det där !

2011-10-27 @ 20:57:12
Postat av: Anonym

Svar; Nej det har jag inte, de är 100% Äkta!

2011-10-27 @ 22:31:30
URL: http://lovisassvensson.blogg.se/
Postat av: Hubba bubba

Okej syrran då vet jag ;)

2011-10-28 @ 16:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0