Lite Fjäsk

Saknar mina två närmsta vänner så otroligt mycket! Ni gör min dag varje dag mina hjärtan!



Hanna Träffade jag genom mitt ex, han hade en tvillingbror som hanna blev tillsammans med efter att jag & mitt ex hade varit ihop i 6 månader! Hon var en ganska blyg tjej tyckte jag. Helt tvärt emot vad jag var ;) Hon var inte tjejen som var ute och slog klackarna i taket fredag lördag precis! Hon var en fotbollstjej som gillade mysiga hemmakvällar.. Nog om det så fick vi ju träffa varann en hel del i ca 2 år och vi blev mer o mer tajta och det slutade med att hon blev min Syrra & bästa vän! Jag fick henne till bli en vild jävel haha!  Vi hade/har gryyyymt kul både på dansgolvet och våra sleepovers haha!  Hon kommer alltid vara en trogen vän som jag berättar allt för och jag ser fram emot att bli gammal med dig Sis. Hjärtar Dig!

Alexandra
träffade jag för första gången på sommarlovet innan gymnasiet skulle dra igång. Ehm hum vart ska jag börja! Vi skulle ha en trevlig kväll på vätterstranden ( Alexandra var inte med i bilden än ) och vi var ett gäng som satt och drack på gräsmattan och hade allmänt trevligt! Kom inte alls ihåg vad vi drack med tror det var klassikern Fulvodka & exotic fanta haha fyfan!! Kvällen gick och mina tjejkompisar blev dyngraka och slutade med att 3 av de blev helt borta o föräldrar fick komma och hämta de. Mindre lyckat.. Det var bara jag och Hillevi som var klara i huvudet! KAOS. Det är nu som alexandra kom in i bilden denna kväll, Jag la inte märke till henne så mycket hon satt mest och pratade med killarna och fick nog se ett och annat när vi betedde oss som fjortisar!  Nästa gång vi sågs var faktiskt dagen då vi började ettan.. Vi hamnade i samma klass och jag minns att vi satte oss brevid varann och vi klickade direkt! Sen dess har vi varit med om 3 skolår med mycket kämpande med betyg, skaffat den första pojkvännen, och delade den lyckligaste dagen i mitt liv såhär långt! Studenten! Detta är en vän jag alltid kommer att ha vid min sida, Hon är alltid så sprudlande glad och vi har aldrig bråkat en ända gång. Och det är ganska starkt gjort så tajta som vi vart i ca 5 år nu. Ett mycket stark band har vi. Det är så äkta som det kan bli. Alltid Din

Kommentarer
Postat av: Syrran*

Åh, va söt du är hjärtat ! Vad glad jag blev av att läsa dehär :) Du är underbar. Kärlek till dig sis, alltid vi <3

2011-11-07 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0