Helgen som varit

Lördag

Hade en jättemysig förmiddag med Emelie,Lina och Emely..Vi fikade och gick en stund på stan! På kvällen jobbade jag och då var det fest som stod på schemat! Ute i Vellinge var vi hos Victors kompis som fyllde 25år! Vilket ös det blev, Herregud! Vi stod o dansade till kl 05.00 och vi hade det så himla kul! Söp victor under bordet minst sagt haha! inte fel att få betalt för att gå på fest när man jobbar och supa ner sin chef ;)

Maten de bjöd på, Super gott!

En glad Victor

Killarna visade hur det ska gå till

Söndag

Slutade jobba vid 11 på morgonen och tog bussen till Emelie och Zacke direkt! Vi åkte till Ikea och gick där ev stund och åt de goda köttbullarna! Sen på kvällen hade jag och emelie lite tjejmys och jag fixade hennes naglar! Åkte till hennes kompisar för att kolla på BigBrother sen. Lyckad dag

Fint väder hade vi, våren är verkligen i skåne nu. Så underbart!

Emelies naglar jag gjorde på henne

 

Soffmys

Det var den helgen det, Vad har ni haft för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0