Från hjärtat

Har inte orkat blogga idag, Har bara legat i sängen i stort sätt! När jag har lite att göra tänker jag alltid på saker jag inte ska göra. Eller ska jag det? Saknar alla där hemma så otroligt mycket! Man vet verkligen inte vad familj betyder för en när man alltid har de vid sin sida och lever det trygga livet.. Här i trelleborg trivs jag bra men det är inte som hemma och kommer aldrig att bli det heller! Klart jag har vänner här med, vissa har jag kommit närmre än andra! Men man känner sig lite som ''den som försöker komma in i gänget''. Det vet man ju själv när det kommer en ny brud till tjejgänget! Inte alla som tycker att det är super kul precis!
Blir många ensamma stunder när sambon jobbar osv. Det är då jag börjar att tänka och flippa ur! Hatar verkligen att vara ensam. Och ni som inte vet så åker R iväg till USA om två veckor och ska stanna där i en månad, vad händer då? Åh, jag kommer att bli galen här hemma. Ska komma hem till Jönköping så ofta jag kan och får vara med vännerna här nere och göra det bästa av situationen liksom, mer kan jag inte göra!

Sen finns det en liten tjej där hemma, En tjej som jag gick i samma klass som i tre år i gymnasiet! Vi gick verkligen INTE ihop hon och jag! SÅ olika, Trodde vi! I slutet av sista året fann vi varann.. Hon var underbar, vi var oskiljaktiga, Tiden med henne var faktiskt det bästa som hänt mig! vi gick också igenom en massa skit den vintern! Vi grät tillsammans mycket då, Vi fanns där för varann hela tiden, vilken tid på dygnet som helst! Hon fick mig att fungera. Med henne var jag levande! Sen hände det något, som fan inte fick hända! Vi kom ifrån varann, Vet inte varför.. Jag flyttade och vi höll kontakten! Nu,speciellt den sista gången jag var hemma så umgicks vi ganska mycket och allt känns verkligen som det var innan, trivs så hilma bra med henne och du ska veta Jenny att jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är fin <3

Puss till dig J


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint skrivet hjärtat. Ni kommer hitta varandra igen, precis som ni håller på och göra nu :)



Du är en underbar vän, i love you!

2011-03-17 @ 20:11:48
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

Ja,hoppas jag med:)

Älskar dig gumman och saknar dig!

2011-03-17 @ 21:12:45
URL: http://lovisassvensson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Genom allt sa vi, och så ska det förbli!

Älskar dig, finaste Lovisa!

2011-03-17 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0