FREDAG

Tåget var som vanligt alltid lite försenat, jag och Mormor åkte upp till a6 och lunchade och gick i affärerna en stund! Fick en jätte fin mocka jacka av henne som jag velat ha länge! Hon är världens bästa Mormor :) Sen hittade jag ett par snygga kängor som fick hänga med hem också!

På kvällen kom min bästa vän Hanna till mig, Vi åt god mat och kollade på tv och bara hade det riktigt mysigt!
Morgondagen kommer bli hur bra som helst, Är helt spänd på att träffa alla! Är så lyckligt lottad som har så underbara vänner, Tack för er!
Riktigt bra dag.Puss



BikBok 899:-

DinSko 399:- ( snyggare i verkligheten )

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg jacka!

får man fråga vilken storlek du köpte i jackan? :)

2011-01-31 @ 22:59:21
Postat av: Anonym

Svar: tack så mycket :) jag har min i storlek S!

2011-02-01 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0