Tisdag

Har åkt på en jäkla förkylning, känner mig helt klen i hela kroppen! Så  idag har jag och R  bara latat oss framför tv och lagat mat och bara haft det riktigt mysigt ihop! Min tandblekning kom med posten idag så har fixat med att forma skenor vilket inte var det lättaste kanske, Ska sitta med dessa i munnen nu i ca: 40 min! Vi får se om det bli någon skillnad. Hoppas Hoppas !



Och en dag som denna fick jag äntligen mitt körkort i handen igen.. I hela månader har jag varit utan det! Ska aldrig mera bli av med det. Inte värt det ! Ha en jätte bra dag. Puss


Kommentarer
Postat av: :)

Vart köpte du tandblekningen och va kostade den?

2011-02-04 @ 12:05:24
Postat av: Anonym

Jag köpte den på internet på easewhite tror jag! Och den kostade 299 :)

2011-02-04 @ 15:59:34
URL: http://lovisassvensson.blogg.se/
Postat av: :):)

2011-02-04 @ 23:23:14
URL: http://funkade det? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0