Gårdagen

Godmorgon alla fina läsare, Usch så dålig jag varit på att uppdatera men jag har haft fullt upp med att umgås med mina vänner och igår var jag på a6 med hanna och sen blev det utgång igen! Dock inte lika kul som i torsdags för det var fan oslagbart så kul vi hade! Alla var verkligen på topp och det gillar vi! Tänkte bjuda på några bilder från igår, så varsågoda! Puss.

Bild: Jag

Bästa vännen Hanna

Hanna & Oliva, Så fina!

Haha här dyker Hanna över oss och Olivia har blivit kockad och faller baklänges!

Denna bild får avsluta, Sjuk gullig bild på oss! <3

Vi satt i mitt flickrum hela kvällen och hade jätte trevligt, Sen vidare in till stan och där slutade det på Centrum! Tack för igår tjejer, Älskar er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah. Bästa kvällen på länge ! Love you <3

2011-02-26 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0